آموزش گام به گام بلیچ ابرو در خانه


آموزش راه و روش های بلیچ ابرو در خانه

چه بخواهید برای خودتان ظاهر دراماتیک یک فراری را بسازید و کل ابرویتان را بلیچ کنید و چه بخواهید فقط برای روشن کردن و شکل دادن ابروهای نامرتب خودتان از بلیچ استفاده نمایید، بلیچ ابرو فرآیندی است که در خانه ی خودتان قابل انجام است.

روش اول: استفاده از رنگ زدا روی ابروها

بهترین ابرو کار شرق تهران

بهترین ابرو کار شرق تهران

۱-بستن مو:

برای بلیچ ابرو مو هایتان را از روی صورت تان کنار بزنید. می توانید از یک هد یا حوله برای عقب نگه داشتن مو هایتان استفاده کنید و موهای بلند تر را پشت سرتان محکم دم اسبی کنید. این کار مانع از تصادفی بلیچ کردن موهای سرتان می شود.

حتی اگر موهای خیلی کوتاهی دارید، عقب بردن آنها از روی صورت فکر خوبی است، چرا که تارهای مو می توانند حواس شما را پرت می کنند.

رنگ زدایی کردن ابروها کاری دقیق و پر از جزییات است و به تمرکز کامل شما احتیاج دارد.

کاشت ابرو

کاشت ابرو

۲-پاک کردن صورت:

صورتتان را پاک کنید. پاک کردن آرایش، گرد و خاک و یا روغن از روی پوست پیش از بلیچ ابرو ، به موفقیت شما کمک می کند. برای پاک کردن ناحیه ی حساس دور چشم هایتان، از پاک کننده ی آرایش استفاده کنید و سپس به آرامی ناحیه را با آب ولرم بشویید.

اگر دوش بگیرید، پاک کردن پوست تان ساده تر خواهد بود. بخار زیر دوش، روغنی را که روی پوست تان است نرم تر و پاک کردن آن را ساده تر می کند.

صورت تان را با یک حوله ی نرم یا پارچه ی نخی خشک کنید. مالیدن، می تواند پوست نازک دور چشمانتان را آزار دهد.

پرپشت شدن ابرو

پرپشت شدن ابرو

۳-ترکیب مواد:

پودر بلیچ ابرو و فعال کننده ی آن را با هم ترکیب کنید. اگر رنگ زدای شما، محصول یکی از چند برند تجاری محبوب در بازار است، حاوی پودر بلیچ، فعال کننده ی مایع، پراکسید و یک دستورالعمل استفاده خواهد بود. شما باید دستورالعمل نحوه ی مخلوط کردن را دنبال کنید و به وسیله آن کرمی را که باید روی ابرو هایتان بگذارید، بسازید.

  • پودر و فعال کننده را در یک ظرف شیشه ای یا هرظرفی که به ماده واکنش ندهد، ترکیب کنید. مخلوط را هم بزنید تا به قوام یکدست برسید.

قیمت برداشتن ابرو

قیمت برداشتن ابرو

۴-تست کرم:

کرم رنگ زدا را روی فک خود امتحان کنید. انجام تست اولیه روی پوست برای دیدن واکنش بدن نسبت به ماده، باعث می شود که تصادفا به خود آسیب نرسانید. اطمینان حاصل کنید که ازکرم رنگ زدا فقط برای رنگ زدایی روی صورت استفاده می شود، چراکه پوست روی صورت شما از سایر نواحی ظریف تر است

اگر پوست حساسی دارید، از یک کرم بلیچ ابرو ضعیف تر که برای پوست های حساس ساخته شده، استفاده کنید.

تست کردن کرم رنگ زدا روی موی بدن، می تواند به شما نشان دهد که کرم با چه سرعتی مو را روشن می کند. این مساله به شما در پیش بینی زمان لازم برای بلیچ کردن ابروها کمک می نماید.

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

۵-استفاده مخلوط:

برای مشاهده ادامه آموزش بلیچ ابرو در خانه اینجا کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-گام-بلیچ-ابرو-خانه/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: